Konceptet for et produktivt skolemiljø.


børn er vores fremtid. lad os gøre det bæredygtigt!

Skole - er der noget vigtigere?

Skolen skal være et behageligt og effektivt sted med de bedste forudsætninger for læring. At skabe det miljø kræver et godt indeklima.Forskning viser, at børn præsterer så meget som 30 %* bedre i klasseværelser med god ventilation, der holder dem vågne og opmærksomme hele dagen. Det overordnede koncept LINDINSCHOOL står for et perfekt indeklima i skolemiljøer, hvor alle står som glade, opmærksomme og produktive vindere! Derudover er det rart for både miljøet og pengepungen. Se filmen, og du vil forstå hvorfor!

 

  • læs mere om Bæredygtighed >

    Materialevalg, Energieffektivitet, Fleksibilitet

    Läs mer
  • Læs mere om Bedre læring >

    God luft-, lyd- og lyskvalitet

    Läs mer
  • Læs mere om Digitalisering >

    Effektivisering, Sytemintegration

    Läs mer
  • Læs mere om Visualisering >

    optimering, analyse, rapporter

    Läs mer

Børnen er vores fremtid

Vi kan nok alle relatere til, hvordan du har det efter en dag på kontoret med dårlig luft;træt og med let begyndende hovedpine.Skolen og klasseværelserne er børnenes arbejdsplads og ved at sikre, at de har de bedste betingelser for læring, øges produktiviteten med 30 % * og de bliver mere opmærksomme, gladere og nysgerrige på viden.Hele dagen!

* LÆS RAPPORTEN HER

Referenceobjekt

Skoler med vores produkter og løsninger

Vores løsninger findes på mange skoler i Sverige og Danmark. Se hvilke her og se, hvordan vi skaber en bedre arbejdsdag for børn og voksne hver dag, hver dag!

SE VORES SKOLER

Digitalisering & smarte skoler - en anden ting vi også er rigtig gode til!

Udviklingen går hele tiden frem, og i dag er ioT anvendelig i alle miljøer.Også i et skolemiljø nemt at se, hvordan lokalerne bruges, hvilke klasselokaler der er booket, gjort rent eller har for få/for mange elever. Vi kalder det Space Management og er nemt at administrere for viceværter og personale via en app.

Læs mere

VI HJÄLPER DIG GENOM HELA PROCESSEN